Mucizem38 Merhaba kızlar oğlumun karnının yanları şiş üstü şiş değil bu gün oldu armut gibi neden acaba inşallah anlatabilmişimdir😔
mina00 Mucizem38 gazdan dolayı, masaj yapın karnına masaj yagıyla eger fayda edıyosa gaz damlası verın kendınızde rezene cayı ıcın
canimoglum_2020 Mucizem38 bizimde öyleydi hatta böyle su balonu gibi sapa sola yatıyordu doktor kilo aldıkça büyüdükçe düzelecek dedi öyle de oldu kaç kilo bebeğiniz
Mucizem38 BenMathilda yok kullanmıyoruz 2 günden beri ağzından fazla çıkaramıyor alttan çıkarıyor 2 aylık aşısında istesem gaz damlayı yazarlar mı
BenMathilda Mucizem38 Evet verirler Nurse Harveys Veya Sab Simplex Etkili ve guvenilir damlalardir, doktorunuza danisarak alabilirsiniz bebis de rahat eder
mina00 Mucizem38 bebek yagınız yoksa olur tabıkı sonucta oda ıyı, bıde nane yagı kullanın gece yatmadan once yarnına ve ayaklarına azıcık surun ama gobegıne deymesın
Mucizem38 cottoncandy aslında çıkarıyordu aşağıdan ağzından çok çıkaramıyor o yüzden galiba ah yavrum nasıl bacağını çekiyordu 😔
cottoncandy Mucizem38 evet biz de çok acıyorduk karnını öyle davul gibi gördükçe. Üstelik her emzirme sonrası gazını da çıkarıyorduk. Sabaha karşı başlardı saatlerce ıkınırdı bizimki. Zamanla geçiyor üzülmeyin.
Bhrkerem Mucizem38 bebeklerin hepsi öyle o aylarda benimkide öyleydi doktor normal bu dedi kurbağa karnı deniliyomuş hatta benim bebeğim 2 aylık olcak hala öyle
Bhrkerem Mucizem38 ilk doğduğunda öyle değildi sonralardan oldu hatta bi ara sağ tarafı daha şişti doktora sordum 1 aylık kontrolüne gittiğimde normal bu olur demişti şimdi iki yanlarıda şiş büyüdükçe düzeliyo