Alp17 Mom9 külot bezden memnun musunuz acaba. Benim oğlan 7 aylık 10 kilo şuan 4 numara cırtli bez kullanıyorum ama külot beze geçmeyi düşünüyorum
ZumrAsel Mommyishome gerek yok sormana diyorum bende…. Her bebeğin kilosu farklı olduğuna gore, anlayamayız. Kendiniz deneyip göreceksiniz.
Mommyishome ZumrAsel algılamada mı probleminiz, anlatmada mı? Kilosuna göre diyosunuz bebeğinizin ayını söylüyosunuz. Her bebeğin kilosu farklı olduğu için kilo soruyorum diyorum işte. Yok ben tuvalete yaptırıyorum. Bez denemedim hiç bugüne kadar yeni başlıcaz beze. Tövbe yarabbim.
Beybiko-2020 Mommyishome 1 ay önce 5100 gr civarıydık. Son 15 gündür 3+ kullanıyoruz. Haftaya gideceğiz tekrar boy kilo için. Sleepy hep iz yapıyor ama pişik yapmıyor molfix ve e bebek in markası pişik yapmıştı.
Mom62636362 kukuleta aynen öyle, biz 4 kilodan beri 3 numara kullanıyoruz, oysaki 4 kilo ile uyumlu olanın 2 olması gerekir, 2 numara çok dar geliyor ve taşırıyordu. Biraz da deneme yanılma yöntemi ile doğru bez bulunuyor
metehanmom_ Mommyishome 8.500 kg bebeğime 4 numara kullanıyorum biraz büyüklüğü var ama sırtına falan çıkmasından iyidir
tugceerva06 Mommyishome 1 ay önce babası internetten toplu almış onları kullanmak zorunda kaldık aşkım dün bitti 2 numaralar yoksa sıkıyordu gevşek bağladım son zamanlar hep iz çıkıyordu
ZumrAsel Mommyishome dünya kadar insan kilosunu söylemiş, benimkini de bilmeyiver..milletin çocuğunun kilosunu öğrenemediniz gitti. Deneyerek göreceksin bu kadar basit. Bezde yazan kiloyla uyumlu olmuyor diyorum ben anlatıyorum da senin jeton 4 köse olduğu için bi yerde takıldı demekki.
1234tmm Mommyishome bizimde son adetlerde sıkmaya başlamıştı iç lastiğini kestim öyle kullandık bitince 5 numaraya geçtik şuan sıkmıyor. Çok bez değiştirdim sızma oluyor diye bir tek sızdırma yapmayan sleepy oldu küçük geldiği için sızdırıyor olabilir bence
Elifnaz20 Meva_ benim bebeğim de 6400 kg 3+ aldım ama 3 ile hiç farkı yok neredeyse. Bence direkt 4e geçilmeli.
Mommyishome ZumrAsel söylemiceksen neyine cevap veriyorsun postun arkadaşım… senin çocuğunun kilosunu merak eden mi var. Belli ki bezin küçük gelip gelmediğini test etmek için insanlara soruyorum. İnsan olanlar da cevap veriyor sağolsun. Beş yaş cevaplarını da al git bi Allah aşkına… Köşeli jeton falan 🤪
Mommyishome YeldaKuzey ya aslında baya kilosu varmış, 3 numara küçük gelmiyor mu? Benim bebe mi çok tazyikli yapıyo da taşıyo acaba 😅 5750 gram çünkü ama bezin küçük geldiğinden şüphelenmeye başladım artık.