Arivizviz Cnprtk Bizim ki henüz 5 buçuk aylık bu sene kurduk. Ölmez sağ kalırsak seneye kuramayız herhalde. Ağaçtakilerin Hepsini almak isteyecektir.
[silindi] Cnprtk benimki de bir yaşında bugün kurduk yalnız bırakacağım zaman oyun parkının içine koyuyorum ben yanındayken de sorun yok zaten
Deletedmom_50 Symirna35 ay hadi umarım valla, çok özledik seyahat etmeyi, hele de noelleri çok özledim. Şimdi ne güzel süslemişlerdir sokakları, heryeri, gezemeseniz bile dışarı çıktığınızda o ruhun içindesiniz. Bizim için de keyfini çıkartın o havanın🥺🌿
Symirna35 Deletedmom_50 evetttt heryer evler okadar guzel kii😍markete gidiyorsun heryer tabak mutfak masa ortuleri kurabiyeler sekerler herseyyy cok guzelll😍herseyi almak istiyorsunuz🙈insallah su virusden kurtuluruz en kisa zamanda miniginizle bolbol gezersiniz guzel anne❤️🙏🏻Kucak dolusu sevgiler 🙏🏻Guzel yillariniz yillarimiz olsun hepberaber 😘