Kuroneko yaa ışıklar içinde uyusun babacığınız. Çok güzel fotoğraf, çok güzelsiniz, neşe ve pozitiflik fışkırıyor yüzlerinizden.
Evet spil’e giderdik, o zamanlar bornova’da oturuyorduk. Orada ailem ailelerle tanışır sohbet eder, ben de çocuklarla oyun oynardım. Kim bilir belki rast gelmişizdir de birbirimize kar topu atmışızdır🥰
O kadar doğru şeyler söylüyorsunuz ki, içimden geçenleri bir bir.. ne eksik ne fazla, sadece altına imzamı atarım.
Eskiden dünyayı sevgi kurtaracak derdim kendi küçük dünyamı ve çevrem görürmüşüm meğer sadece. Olgunlaştım, internet dünyayı eve getirdi, herkesi tanıma fırsatı buldum, farklı çevreleri keşfettim. Ve bu düşüncemin ne kadar yetersiz olduğunu farkettim. Benim bir umudum yok. Sadece küçük bir kabuk ördük, ailemiz, arkadaşlarımızla. Kendi küçük çevremizde yaşıyoruz, çirkin insanları da reddediyorum artık, yapacak bir şey yok. Sizlerle karşılaşınca da mutlu oluyorum🌿