Asel123 lingolingo fışkırarak kusması yoksa iyi o zaman fazlasını çıkarıyordur canım fışkırarak kusarsa reflüsü vardır bizim öyleydi fışkrarak kusuyordu reflüsü çıktı
Gokcen_26 lingolingo ooi o da bisey mi bi mak camasr yikiyordum kustugu icjn. Normak demislerdi bana. 3 aylik oldu azalma var cok sukur ama bitmis dgl henuz