lingolingo mina00 kesinlikle oyle o yuzden hemencik buraya yazmak istedim tecrubeli annelerden geri donusler icimi rahatlatti internette herseye yanit bulamiyor insan 🌸
Minikprenseselo lingolingo 7. 5 aya kadar yedgi her ogünden snra kusan br bebekti bazen hususi uykudan uyanp kuusp tekrrdn uyuyodu fszlasini cikario diolar bazisnda 1 yasina kadr bazisinda 4ncu aydan snra bazisndada 8nci aydan snra gecio
lingolingo Minikprenseselo kusmasi sorun degil kussun yeterki rahatsizlik olmasin fazlasini cikarsin ben raziyam 😬🌸
mnnakanne Bebibebi bende öyleydim ne kıyafet yetiştirebiliyodum nede evim temiz kalıyodu heryer kusmuktu bide kustugu zaman cok kusuyodu heryeri batırıyodu gaz damlası kullanıyodum onu kullanmayı bıraktım azaldı galiba ondan 🤷♀️
cico-20 lingolingo bnmkı de cok kusuo her yedıgunde. Doktora sormustm kilo alımı cok ıyı. Fazlalıgı kusuo dedı. Ayrıca gazını cıkaramadgmzda da o sekılde atmaya calısıomus oyle dedı.
lingolingo cico-20 bende pzt sorucam doktora bide kucuk dogdu bebegim insallah kg alimi iyi olmustir da dediginz sebepten kusuyodur
Minikprenseselo lingolingo gunde 2 3 kere kiyaft degistirodum onluk yetsmiodu dusn ama bse cikmadi smdi 9 aylik gecti gtti 😊
Seda1998 Merhaba benim bebeğimde çok kusuyor günde 8-10 kere fışkırtıyor ne kıyafet ne birşey kalıyor bugün doktora gittim motilium diye bir şurup verdi günde bir kere kullanmam için aranızda kullananlar var mı bu şurubu iyi geliyor mu acaba
nilinannesiiiiiii lingolingo ooo keşke bizimde 3 olsa bizim ikinci haftada belli oldu reflüsü varmış çok kilo baybetti o yüzden ve hala kusuyor alıştım
Derya_nil lingolingo ooo siz iyisiniz biz o aylarda 6 7 8 kez kusardık rahatlıkla korktum sizin gibi doktora götürdüm reflü falan çıkmadı. Şuan 7 ata gircez arada hâlâ kusar yani eskisi kadar olmasa bile
AsenAlmila lingolingo benim kızımda çok kusuyor canım doktor fazla geldiği için kusuyordur reflü yatağı kullan dedi
Semaatls mnnakanne ayy bizimkide 4 ay 7 günlük hala 2 ye 3 e düşemedi kusması sanki arttı bile bu aralar cok kusuyor yaa
Beybiko-2020 lingolingo Biz 3,5 aylık olacağız bizim de kusmalarımız var belli dönemlerde çok daha fazla oldu. Neredeyse her emmeden sonra kusarız ama kilo alımımız iyiydi şükür. Bu ay gitmedik daha.