Sumeyyeasel benim kızım yemek yemediği için gelişim geriliği olmuştu. Dişlerde byle olunca doktor sütten kesmemi syledi. Birkaç kez denedim ben hazır değildim olmadı. Sonra dişleri iyice kararınca tamam dedim 👍🏼 ilk gün hiç aglamadan uyudu ilk iki gece uyandı kucagimizda uyuttum. Snraki geceler kalkmadı şimdi arada kalkıyor yanımıza gelip tekrar uyuyor. Tabi o hafta evin bütün işi yemeği herşeyi bıraktım tüm gün kızımla oynadım babasida bende onun için dönemin zorluğunu bildik hep huyuna gittik. Mutlu gun. Sonu mutlu uyudu ♥️