HappyKids uzmanlar 6. Aydan itibaren kademeli olarak gece beslenmesinin kesilmesini söylüyorlar çünkü 6 aylık bir bebek artık geceleri acıktığı için değil alışkanlık haline getirdiği için uyanıyor bizde emziriyoruz veya mama veriyoruz bu nedenlede dişleri çürüyor mide rahatsızlıkları oluyor reflü gibi Benim oğlum 16 aylık ben hala gece beslenmesini kesemedim sabaha kadar emerek uyumak istiyor.. Artk kesmem ve odasını ayırmam gerekiyor ama kıyamıyorum :(