Egeliii TwinsmomDA yok o eşler arası kan uyuşmazlığı oluyor onun için iğne vuruluyor hamileyken doğru biliyorsunuz , bu farklı benim bebekle aramda kan uyuşmazlığı olduğu için sarılık çok geç düştü mesela