Merhaba kızlar 28 gunluk anneyim bebeğimi sürekli emzırıyorum meme mama olarak dıyoruz gunde ıkı kezde 60 cc mama verıyorum bugun doktor kontrolune gittik. Malesef kılo 300 gram almıs doktorumuz cok az dedı haftaya bıdaha bakıcak kontrol ıcın sut artırmak ıcınn doktorunda dediği herşeyi yaptm. Bir arkadasım sarılık oldu cocugfu kan uyusmazlıgı varmıs ve sutü yaramıyormus bebege doktor dems benımde oylemı oldu acaba dıye dusunuyorum böyle bir durum yaşayan varmı