DogaLina anladım canım ama bence doktorunuzu değiştirin tek tek doktorlara göre değişen bir durum değil ne yazık ki dünya sağlık örgütü tarafından daha yeni açıklanan ve kesinleşen bi durum . Yanlış anlama bebeğin için yazıyorum 🥰
İnek sütündeki aşırı protein ve mineral henüz olgunlaşmamış bebeğin böbreklerini zorlar.
inek sütü içen bebeklerde bağırsak içi kanamalar görülebilir. Bu da bebekte kansızlık yani anemiye yol açar.
İnek sütü bebeğin vitamin ihtiyacını karşılamaz, bu da gelişim geriliğine ve büyümede yavaşlamaya yol açar.
İnek sütünde iyot ve çinko oldukça azdır. Bu nedenle bebeğin zihinsel gelişimi olumsuz etkilenir.
İnek sütünde D vitamini oldukça az olduğundan bebeğin zihinsel gelişimi bu durumdan olumsuz yönde etkilenebilir.
(alıntı)