Tosbigim 13 aya kadar anne sütü aldı şimdi bir sabah birde akşam uyumadan yarım saat önce devam sütü veriyorum. İlkinde Evolvia.. Sonradan SMA kullandık.. Siz bu ayda vermeye devam ediyormusunuz; veriyorsanız ne kullanıyorsunuz ?
DogaLina Tosbigim 12 ay 18 gunluk. anne sutu hic alamadi malesef mamayla beslendi. 12. aya girmemizle birlikte mamayi kesip sute basladik. gunluk sut iciyo artik 😇
Mom9 Tosbigim benim kızımda 13.aya kadar emdi. Tahlil yaptırmıştık 12.ayda değerleri maşallah güzel çıktı. Sonra sütüm kesilince doktorunu aradım hangi mamayı kullanayım diye bilgim olmadığı için. Doktor luzum yok dedi ek gıda alımı iyi olduğu için. Ben akşamları yatarken kefir +meyve ya da yoğurt meyve veriyorum. İnek sütünü de önermedi
Mom93 Tosbigim Benimki anne sütü alıyor oldu ki emmeyi bıraktı ben iki yasa kadar devam sütü verirdim şahsen. Doktorların önerisi bu şekilde. Yani nasıl iki yaşına kadar anne sütü vermek gerekiyorsa anne sütü yokluğunda devam sütü verilmeli.
Emineyilmazz DogaLina canım 2 yaşa kadar yasaklandı süt bilgin olsun(alerjik reaksiyon göstermedi demişsiniz ama yasak olması alerjik durumdan değil kansızlığa ve bir çok hastalığa neden oluyormuş . Yani 2 yaşındna önce verilen sütün içindeki kalsiyumun bebeğe faydası yok zararı var)
TwinadoMom DogaLina süte nasıl başlattınız peki sulandırıp mı ilk verdiniz :)bizde 12.aya gireceğiz merak ediyorum
DogaLina Tosbigim evet inek sutu. ya doktorlar her konuda ikiye bolunuyo. biraz deneme yanilma oluyo acikcasi. ben 12. aydan oncede kizima ufak ufak inek sutu tattirmistim cok sukur alerjik reaksiyon vermedi. sonra doktorumuzla konusuncada direk basladik. kizimda yabancilamadi sevdi likir likir iciyo 🥰 gaz kabizlik ishal flnda yasamadik coksukur
Tosbigim ikizerkekannesi Aptamilden memnunmusunuz ? Sma elimin altında değil a101de de sadece aptamil var
Tosbigim DogaLina denemiştim ilkinde içmedi sonra içti ama 2 yaşa kadar anne sütü + devam sütü gideyim en azından diyorum
Hatice2626 Suan kızım 14 aylık. 1 yasından sonra günlük inek sütüne basladık. Sabah, aksam yatarken, brde gece uyanınca veriyorum cici bebeyle karıstırıp. Bazende devam sütü alıyorum onu veriyorum. Bebelac kullanıyorum.
DogaLina Emineyilmazz bunun icin doktorumla zateb birlikte karar verdik. oncelikle tum kan testlerini istedi ve bakti sonrasinda hepsi cok iyi durumda gec sute ama baklagil et ve baligi haftalik programinda mutlaka olsun ver sutu biseg olmaz dedi. yani diger besinlerlerde aliyo aynisini. sut yogurt ve peynir ayni sey zaten. sutten kalsiyum almasada cok sukur yogurtla tamamlar bunu ve ne kadar almiyo deselerde mutlaka aliyolardir. ali fuat serpende 3 yasa kadar vermeyin diyo mesela. ama ben birazda eski kafali olarak dusunuyo olabilirim. oncelerde nasil veriyolarmis hic bisey olmaz allahin izniyle insallah 🤲
ikizerkekannesi Tosbigim ben çok memnun kaldım ikizlerimde hem iyi kilo aldırdı hemde kabız ishal gaz gibi durumlar olmadı doğduklarından beri aptamil kullanıyorum
DogaLina Tosbigim anne sutu varsa onu zaten kesmeyin kesinlikle heleki su covid zamaninda. kan degerlerine baktirin hersey yolundaysa gecin bence sute.
Tosbigim Mom93 Hangisini kullanıyorsunuz diye sormuştum aslında anne sütü + devam sütü ilerliyoruz bizde 13 ayından beri
Mom93 Mom93 Valla bize doktorumuz hipp combiotic önermişti ilk başlarda ben sormuştum yeni doğduğunda sütüm inmemisti. Anne sütüne en yakın mamaymis ama hepsine aynı şeyi söylüyorlar. Çoğunluk Aptamil kullanıyor ve memnun
zeynepzeze Merhaba, bebeğim 15 aylık anne sütü almıyor. Devam sütü kullanıyoruz. Doktorumuz 2 yaşına kadar devam edelim dedi.
Kuzumveben Tosbigim benimde kizim 1 yasinda emmeyi birakri ben 24.aya kadar vermicektim kabizlik sorunu oldu kronik 20.aya kadar icti devam sutu aptamil bence sizde 2.yasina kadar verin
BalYapanSinek 14 aylık kızım.lk 3 ay meme+mama gittik sonra hep mamayla devam etti. Hala mama içiyor. Genelde uyku öncesi istiyor dalmasını kolaylaştırıyor. 2 yaşına kadar devam edeceğim mamaya. Hipp combiotic kullandık hep. Hala onu kullanıyoruz.
2lokummannesiii Tosbigim 16 aylık olacak az kaldı. Günde 500 cc içiyordur ama alerji maması bizimki. Ben de içebildiği kadar hep vereceğim.
Tosbigim 2lokummannesiii alerjisi olan bebekler için hem anne hemde yavrular için ne kadar zordur.. Maşallah ne güzel