Cansu425
AHFKASAP
Ya biz 4 aylık olduk.
Yapabilirsek çok rahat edersiniz diyorlar ama ben o ağlarken nasıl duracağım 🙄
Gece uyurken ve gündüz eğer evdeysek göğsümde uyuyor , dışarıda da kanguru hayatımızı kurtarıyor.
@Ozustaseyma
Ananemizdeysek, dizlerinde sallıyor.
Bu ara sıcaklardan sanırım pek uyuyamıyor gündüzleri.
Sallamaktan nasıl vazgecegiz bilmiyorum 😐