Nnur canım sen bilirsin en güzelini ama aynı aylarda olan oğlum var bende verdim ama mahfetti vallahi oğlumun bağırsaklarıni kabız gaz herşeyi yaptı. Durumun varsa mama ile gitmeni tavsiye ederim benimde aynı şekilde sütüm falan yok seninle aynı fdurumdayim 3 haftada sadece 109 gram almıştı ama mama gerçekten çok güzel kilo aldırıyor. Binde bebivita var 29 TL'ye ona bakicam bende şimdi. Bide ben arkasında tarif edildiği gibi değil biberon dan geçebilecek gibi normal mama gibi yapıyodum sulu şekilde. Arkasındaki gibi muhallebi seklinde yiyemez daha gibi geliyodu bana