Nnur arı mamayı kesinlikle tavsiye etmem içinde bol miktarda sofra şekeri içerir ve benim gördüğüm kadarıyla üzerinde +4 ya da +6 +12 gibi ay ibareleri bulunmayan bir mamadır bu da sizin dahi yiyebileceğiniz bir şey olduğunu gösterir ki ay ibaresinin bebek mamalarında bulunma zorunluluğu vardır. Başka marka manalar verebilirsiniz hipp gibi