ikiKudurukAnnesi Zeynep7kp benim ki e bebeğin kendi markası çok pahalı şeylere gerek olduğunu düşünmüyorum sonuçta oynayacağı 2 ay falan 😂
Meva_ Zeynep7kp inan hiç gerek yok basta bende öyle bakıyorum sonra Iyiki cok para vermemişim dedim 100 civarı birşeydi çok memnunum. E bebekte satılan modelden
Lina270720 Zeynep7kp bende o aylarda aldım canım Fisher Price piyanolu şu an 4buçuk aylık çok güzel keyifle oynuyor