Zeynep7kp durumunuz varsa kesinlikle fisher price piyanolu öneririm. 2 aylıkken aldım. 9.5 aylık oldu hala piyanosuyla oynuyor kızım. Piyanoyu söktüm kucağına alıyor oynuyor. 7 Aydır sadece 1 kere pil değiştirdim. Pili bile çok harcamıyor ve sapa sağlam. Kızım yere vura vura pillerini söküyor ama yine de bozulmadı. Ayrıca Türkçe olması çok güzel. Renkler sayılar şekiller şarkılar hepsi Türkçe. Aynı zaman da eğitici yani. E bebekte 270 liraya var. Öyle 500 lira falan değil yani. Kesinlikle parasını en hak eden oyuncağımız bu.