DamlaTa gigibjk canım kakasından cıkmasını bekle 1 2 kere yapsın kaka. Eğer cıkmazsa götür doktora. Doktorunda birşey yapcanı düşünmüyorum röntgende falanda cıkmaz cunku. Bağırsağa geçişi olmuştur ne kadar süre geçti.
gigibjk DamlaTa 1 saat oldu dr sordum takip et dedi bulantı kusma karın şişmesi olursa getir dedi ins olmaz :(
Gamzeli03 gigibjk cnm ishal edecek şeyler ver kabak gibi armut gibi daha rahat yapar kakasını çok geçmiş olsun ne bulursalar ağza atıyorlar ya büyük ihtimalle çıkar kakadan doktor da zaten ishal edecek şeyler verecek ilaç
gigibjk Gamzeli03 saol cnm kayısı kurusu haslicam yoğurtla vercem yemekleri zeytinyağlı zaten inş cikar saçından alip yutmuş valla kendini bilene kadar tokaya tövbe ettim
Gamzeli03 gigibjk ben de tam diyecektim kayısı kurusu da bağırsakları düzenler diye çıkar merak etme plastik demişsin zaten takılacak bir yer Yok geçmiş olsun cnm
Gamzeli03 gigibjk amin cnm valla benim oğlan da ne bulsa ağzına atıyor kağıt parçası geçen zor çıkardım dişleri de var Allah’a emanet vitrin takımım uçları boncuklu ağızina alıyor koparacak diye topladım hepsini valla be yapayım ev vitrin örtüsüz olsun
Busegk Gecen hafta benim kizim da yuttu ertesi gun kakasindan cikti bi sorun olmadi ama cok korkmustum bende
Ata0905 gigibjk kakayla çıkıyor . Üst komsum anlatıyordu iki kız çocuğu ikiside küçük ortaya saciyormus ablası küçük olan defalarca yutmuş lastik çıkıyor . Korkmayın. Geçmiş olsun . İki gün takip edin . Çıkmazsa danismakta fayda var.
Happydef gigibjk bence sen yinede bir götür kuzenim 1 bucuk yaslarinda 5 kurus yutmustu çıkmasını bekledik cikmadi meger cocugun bozinda dikey bicimde takili kalmış
Summerismom gigibjk canım benim kızımda yuttu geçenlerde. Merak etme kaka da çıkıyor ama 2 gün sonra cıktı bizim. Kakasını kontrol et sürekli görünmüyor içinde kolay kolay.
gigibjk Gamzeli03 aynen öyle herseyi kaldirdim bende canları sagolsunda cnm ins bi süreçler biter atlatırız büyüseler bi :)
Smyrnaasimrani Mom9 korkutmayin benim kızım da yuttu hiçbir şey olmadı kakasindan çıktı. Ben küçükken ohoo neler yutmuşum her şeyde hastaneye koşacak olsak nefes alamayiz
Mom9 Smyrnaasimrani doktor öcü değil hanımefendi. Size bişey olmadı diye herkesin bebeği aynı olacak değil. Normal insan yutsa neyse
gigibjk Smyrnaasimrani saol cnm bende dr sordum zaten oda aynısını dedi herkes herseyi abartiyor. dr git saol cnm ben bilmiyordum gitmeyi hayret bise burda soru sormaya çekinir olduk sizde olan akil bizde yok cunku…