Helenyaz Cinarinn-annesi evet düzenli kullanımda gidiyor, ama önce lekeler daha da belirginleşiyor endişe etmeyin cildin alt katmanına indiği için ortaya çıkarıyor, 6 ay da tamamen yok oluyır, bu süreçte düZenli güneş kremi kullanmak çok öenmli
Helenyaz kaganim9 evet benim geçiyor, 6 aylık kür, ilk bir ay haftada bir sonra 15 te bir sonra ayda bir yapıyorubsuz, 6 ayda yok oluyor
Helenyaz Helenyaz bundan 4 sene önce yanağımda ve bıyık bölgemde çok koyu güneş lekesi olmuştu tamamen geçirdi. Şimdi doğum lekesi için yeniden başladım