Cinarinn-annesi Ya şu doğum lekesimidir günes lekesimidir kahverengi lekelerin cozumunu bulan solesın nolur post actım kimse yazmıyor madeleb sinoz krem felan demeyın bunlar işe yaramıyor
Dunyamsensn2008 Cinarinn-annesi Çok şükür doğum lekesi olmadı.Yengemlerde falan oluyordu.Karnonat limon yoğurt karıştırıp düzenli peeling yapın.Kuru cildiniz varsa içine zeytinyağı ekleyin limon yerine.Duzenli yapın geçecektir. Güneşe çıkmayın yaptıktan sonra (uyumadan önce yaparsanız daha iyi olur.)
Rkyyksl Cinarinn-annesi merhaba doğum lekem olmadı ama doğum sonrası sivilceler çoğaldı ve iz bırakmaya başlamıştı trendyolda bir kreme denk geldim herkes çok övüyor kullanıyorum gerçekten sivilce izlerim gitti MADELEB sizde bir araştırın ben indirimdeyken almıştım
Helenyaz Cinarinn-annesi dermorollar yapıp janssen in leke serumunu sürüyorum, leke için 1 mm lik rollerlar var internetten bakabilirsiniz. Güzellik merkezlerinde ¾ bin e yapılan bir işlem evde de yapılabiliyor.
Kavinsmom Rkyyksl onu yazmaya geldim bende. Yeni aldım bi kaç gün oldu inşallah iyi gelir bende de lekeler oldu 👍
Helenyaz Cinarinn-annesi kremle falan geçmez, derinin alt katmanlarına inmek lazım bunun içinde en ekonomik çözüm dermoroller ve leke serumu
Ezgimmm Benim doktorum bana doğumdan sonra expigment %4 krem yazan bir merhem yazdı işe yarıyor doktorunuza sorup kullanın bence
Helenyaz Cinarinn-annesi evet düzenli kullanımda gidiyor, ama önce lekeler daha da belirginleşiyor endişe etmeyin cildin alt katmanına indiği için ortaya çıkarıyor, 6 ay da tamamen yok oluyır, bu süreçte düZenli güneş kremi kullanmak çok öenmli
Helenyaz kaganim9 evet benim geçiyor, 6 aylık kür, ilk bir ay haftada bir sonra 15 te bir sonra ayda bir yapıyorubsuz, 6 ayda yok oluyor