mihrosum Yok hergün değil yoksa can dayanmaz.Bazen haftada 1, bazen daha sık. İlk etapta 2 saat civarı uyanık kalıyordu fakat zaman geçtikçe bu süre uzadı. Misal geçen gece 2 de uyandı ve sabah 8 de uyudu🥺14 ay olduğu için yataktan ineyim,oyun oynayım gibi istekleri olmuyordu tabi kendi kendine oyalanıyordu,bazen uyutmak için direniyorduk. Fakat artık tutmak ne mümkün salona gidip oyun oynamak istiyor,çizgi film istiyor bazen sabahın 6 sında kahvaltı istediği bile oluyor🙈artık takatimiz kalmadı ama çok yıprattı bu mesele bizi babası ile birlikte. Bir de hamileyim çok kısa zaman sonra doğumum var kısmetse. Sallamadan uyutmaya alışmasını çok istiyorum ama gücüm ve sabrım yok. Eğer siz destekli uyutuyorsanız mutlaka vazgeçin henüz yol yakınken. Çünkü sallanarak uyuyan çocuğun uykusu asla ve assla kaliteli,düzenli olmuyor.