Dmtsrbdk bende raporlu mama kullanıyorum sıcak tutan termosum var ayarlıyorum içeceği ısı da koyuyorum gün içinde ve gece bitene kadar onu kullanıyorum. Hatta 2 tane var ikisine yapıyorum biri bitince diğeri ılımış oluyor onu kullanıp öbürüne sıcak koyuyorum o ılıyor yoksa gece 2 saatte suya uğraşırsam hiç uyuyamam