Merhaba, bebeğime raporlu mama kullanıyorum. Diğer mamalardan farklı, süt gibi. Sıcak suyun içine koyarak ısıtmak zorunda kalıyorum. Isınırken de bebeğim sabırsızlanıyor. Geceleri ısıtıp termosun içine koysam bir zararı olur mu acaba? Bebeğim çoğunlukla 2 saate bir uyanıyor.