gizem_gzm Bebeği biberon almayan anneler denediğiniz işe yarayan yöntemler var mı ? Mesela sıkma kaşık varmış e bebekte ondan kullanan var mı ? Yada şu marka biberon kullandım almaya başladı dediğiniz bir marka ?
Gamzetrl gizem_gzm en son lansinoh'un biberonunu aldım tutar gibi oldu ama beslenme reddi var 1 aydır yine istemedi çay kaşığıyla süt sağıp veriyorum öyle kabul ediyo denediniz mi kaşığı
Nekwa gizem_gzm mama icin mi sormuştun? Ben oglumu emziriyom benimkide almiyor sadece su bardağından su içiyor 6 aylik
Papatyam gizem_gzm işe başlayacağım için çok mücadele ettim biberon emsin diye. Asla ağzına almadı ne biberon ne emzik. Onlar ağzına değince öğürüyor du hatta kızım. Kaşıkla verdiler mecbur benim sütümü ve sütün yetmediği zamanlar da mama 'yi. Şu an 7 ay 20 günlük hala biberon dan nefret ediyor 😂 emzik ile dişini kasıyor.hiç bir kaşı'yici kullanmadı. emzigi sündürüp duruyor 😃
gizem_gzm Gamzetrl çay kaşığıyla çok zor oluyor elleriyle itmeye çalışıyor tabi dökülüyor haliyle 5 buçuk aylık oğlum
EceSultan Benim oğlumda biberon almıyo şuan sadece anne sütü alıyo ama bir ay sonra ek gıdaya geçince napıcaz bakalım
tuzvelimon Üç farklı marka biberon denedim lansinoh aldı. Meme emerken çekip biberon veriyordu önceleri reddetti sonra alıştı ☺️
gizem_gzm Papatyam aynen işte bende işe başladım o yüzden sordum annem minik suluk la vermiş biraz ama ikinci verişinde almamış avent biberondan da almadı alıştırma bardağından da
gizem_gzm Nekwa geniş ağızlıklı derken hangisi oluyor acaba evde bi tane wee silkin Uçlu alıştırma bardağı ve bi tane de suluk var ucu sert plastik 3 delikli
Bitterimsade gizem_gzm ben yarın işe başlayacağım için mecburen biberon vermek zorundaydım.Aventin verdik ilk almadı.Sonra Medela Calma aldık.Beş altı gün sonra aldı oğlum çok şükür.Her gün annem denedi ve başardı.Anne memesi gibi kendisi vakumlarsa öyle süt geliyor.Meme reddi yaşanmıyormuş böylece .
gizem_gzm Bitterimsade benimki de avent almadı işte medela da almazsa o kadar para verip risk işte tabi yeter ki alsın da bilemedim yine de
Gamzetrl Melek123 4 ay 13 günlük 3 buçuk aylıkken başladı hala devam ediyor malesef😕 uyucagi zaman zar zor emziriyorum onun dışında kaşıkla zorla veriyorum.
Melek123 Gamzetrl benimde 3 ay 15 gunluk uykuda zorla cok az emiyor sutumde cok azaldi nasil gececk bilmiyorum kilo aliyor mu peki
Melek123 Gamzetrl doktor ne diyor peki siz duzenli sagim yapiyor musunuz uyku aralarinda falan tuttarbilirim belki diye sagim da yapmiyorum
Gamzetrl Melek123 doktoru gaz yüzünden olabilir diyo başka bi sorunu yok çünkü uyucagi zaman tam dalmadan alıp emziriyorum oda 2 dakika emiyo biberonda almadığı için uyanınca kaşıkla vermeye çalışıyorum sizinki fazla emerse sağmaya gerek yok bence
Melek123 Gamzetrl yok benimki de ayni uyku sersemi iki dk cekip birakiyor mama takviyesi yapiyor musunuz benim bebeğim mama da almiyor sizin sutunuzde azalma oldu mu acaba
Gamzetrl Melek123 oldu malesef emmedigi için. Hip mama aldım arada kaşıkla onuda veriyorum azaldıysa sizinde mecburen destek amaçlı verirsiniz