Ozlem0009Canım benim bebegimde tam 3 bucuk aylıkken aynı anllattığın şeklide ağlar ağlar uyuyamazdı zor uyurdu sonrada sık uyanirdi doktorumuz diş çıkaracak ama 3 4 ay sürer demişti gerçekten de öyle oldu 5 buçuk aylıkken diş çıkardı hem de iki tane şimdi biraz daha rahat ama dişler gelmeye devam ettiği için hala zor uyur. sen elini soğuk suyla güzelce yıkayıp damaklarina masaj yap eğer hoşuna gidiyorsa dişleri kaşınıyor demektir. İnşallah şifa bulur bebişin ve geçmiş olsun☺