Ozgesmsk ATC kaldığın yeri bilmediğim için demiştim o zaman normal 😊biz 5 aylık olduk gece yine sarıyorum uyurken 😊sen yine bildiğin gibi devam et 😊terlerse müdahale edersin 😊onu en iyi sen bilirsin annesi