ATC
Bende hep çift giydirdim kızıma çok gazı olan bi bebek hala da öyle giyiyor battaniye tek olabilir belki rahat hareket için
Doktorlar bile kendinden bir kat fazla giydir diyorlar
Ona göre normal bile giydirmen
Sadece çift battaniye fazla gibi sanki