elifinannesi53 Betuul09_kumsal ben hiç ellemedım canım sağlık ocağından öyle demişlerdi ama hala geçmedi bizimki de 8 aylık olduk
Zuleyham Arifcan göbeğini ben hiç ellemedim canm göbek bagı düşene kadar banyo yaptırmadım ebe geliyordu eve almanyada devlet ücretsiz gönderiyo o göbeği iyileşene kadar alkollü mendille silmişti kenarlarını doktora sormak lazım tabi ben yapmadım çünkü