Arifcan doktor asla önermiyo büyükler ov ağrır bisey olur falan diyo ama yapma ben büyüklerin dediğini ilk Bsta yaptım doktora da dedim yok dedi asla yapma hormonlarsan kaynaklı olarak iltihap falan kapabilirmiş arkadaşlarında dediği gibi zaten öyle sonradan geciyo bebeğinizi de sağlıkla büyütün geciyo ağrısı falan da olmuyo onun için korkmayın yani 😊🥰🖤