Sibel22 bende sezeryan oldum 5 aylık oğlum şuna belden uyuşturdular benide sadece 3 gün yattım sonra kalktım bel ağrısı olmadı hata ben doktoruma belden olmak istemediği sonrasında ağrı oldu söyledim oda bana iğne olduğu Zaman hasta kendini çekip yada kasarsa oluşan bir durum olduğunu kendimi sıkmama gerektiğini söylemişti kendini sıkıp kastığımızda ilaç içerde dağılıyormuymuş ne öyle bişey demişti