Nilmerih şöyle ben 38 haftalık hamileyken doğuma girdim. Doktora konturolum var diye gittim hemen sezeryana aldı beni ama neden ? Bende gebelik şekeri vardı bebeğimde 3 hafta önden gidiyordu. Yani bayağı büyümüştü 38 hafta ama 41 gibi diyordu doktor birde olduğundan fazla kiloluydu 4.200 dedi kilosunu doktor doğduğunda 4.300 olarak doğdu maaşallah sagliklida bir bebek oldu şuan 5 aylik olacağız. Neyse ve doktor beni hemen hazırlan doğuma alalım seni dedi bende korku falan ilk çocuk ben hep normal doğum istiyordum. Ama olmadı.😂 nasip değilmiş. Beni genel olarak unuttular. Yani sizin anlayacaginiz güle oynaya kayinvalidem ile doğuma gittim. Herşey yarım saat sürdü. 😂😂😂