incinur ben 3 aylıkken emzik vermeye başladım destekli uykuya alışkanlık olsun diye. Çünkü uyku problemimiz vardı. Şimdi 6 aylık ve sadece uyku zamanı ortaya çıkarıyorum emziğini. Emziğini gördü mü uyku moduna geçiyor ya da eline veriyorum, emziği ağzına koyarsa uykusu gelmiş olduğunu anlıyorum. Emzik bizim için uyku öncesi ritüellerinden biri oldu. Ayrıca uyku öncesi karnı tok altı temiz oluyor o nedenle içim rahat.