incinur neden vicdan yapıyorsunuzki? Emziğin bazı kötü yönleri var evet ama iyi yönleri de var, araştırınca hepsi çıkıyor😊 tamamen karşı olan anneler var tabiki saygım sonsuz, ama bebeğinizi aç bırakıp da emzikle kandırmıyorsunuz sonuçta. Ya memede uyuyacak, ya da uyumayacak. Siz 3. bir seçenek sunuyorsunuz, emzikle uyumak😂