merhabacanim ameliyat 2,5 saat sürdü 3 gün yoğun bakımda kaldı ilk gün cihazdan cekip denediler uyum sağladı tekrar bağlanmadı. Yoğun bakımda kaldığı süre boyunca esimide benide 5 er dk her gün yanına aldılar daha sonra odaya taburcu ettiler 3 günde beraber kaldık bol bol sırtına vurdurdular oksurup balgam atsın diye o süreç zorluydu çok şükür taburcu olduk bizede misafir kabul etmeyin ağzınızdaki ucuktan gözünüzdeki enfeksiyondan bile zarar görebilir demişti doktor 1 ay sonra kontrole çağırdı kacak yok herşey yolunda 6 ay sonra kontrol dediler ilaç kullanıyorduk kaprol lasix diye lasixsi kesti kaprili bi sure daha kullanacağız şuan bi sıkıntı yok hemen 1 ayda 1 kilo aldi gelişmeye başladı. Terlemesi durdu morarmiyor .hiç korkmayın çok güçlüler.rabbim şifa versin evladinizi size bagislasin.