Esrayusra ay ben size yazacaktım. Cuma oldu evet çok şükür her şey normal geçti 6 saat yoğun bakımda kaldı 2 saat kadar da normal odada kalınca doktor her şey yolunda gözüküyor eve gidebilirsiniz dedi. Biraz huyu değişti gibi kendi de sanki daha güçlü daha kendinden emin bir bebek oldu sanki.sağlığı da iyi gözüküyor çok şükür. Teşekkür ederim her şey için 🙏