Ya arkadaşlar biri bişey desin allah rızası için ya şuan sinirden ağlıyorum artık sinirlerim o kadar yıprandı ki sitresten erkenden doğurucam herhalde. Kızım 19 aylıkken tuvaletine alıştı ilkten o kadar iyiydi ki maşallah ne halı kirlettik ne üst baş oh elhamdülillah dedim gece filn hiç bez bağlamadım bi bırakış bıraktık yani ama şu son 15 gün ya altına kaçırıyo sonra çişim var diyo ama sürekli böyle gece de üç gün işemiyosa dördüncü gün yatağa işiyo gece sürekli kalkıyorum zaten uyandıkca götürüyorum tuvalete ama gündüzleri artık gına geldi kızıyorum filn ama anlamıyo yani hadi üşütüyo dicem nasıl üstü başı ayakları iyi ev iyi yanıyo doğal gaz neden yani neden her çişinde altınA kaçırıyo artık üst baş değişmekten yani öyle bi darlandım ki karnımdan zaten rahat hareket edemiuorum allahım bi çaresi olmalı neden böyle yapıyo sizce kızlar bi doktora filn götürmem lazm mı napmalıyım bu arada şuan 22 aylık küçük desem değil 15 gün öncesine hiç böyle bişeyi yoktu yaa akşama kadar her seferinde üst değiştiriyorum😭😭 allahtan büyük tuvaletini yapıyo tuvalete bi akıl verin bana nolursunuz