Aselbuk AylinYalin bnde oyleyim esim istemiyo bnimde bi ara cok istedim o istemedi simdi soguk diue kiyamiyom
Bebeto35 AylinYalin doğduğundan beri kendi odasında ve beşiğinde uyuyor. İlk 3 4 ay ben onun odasındaki yatakta yattım sonra kendi odama geçtim. Şu an 10 aylık ve hiçbir sıkıntı yaşamadık.