sevgidolu_ailem Nrnfth e bebek sitesine bakabilirsiniz orda yazıyo doğrudur evet mantıksız zaten su alt üstü ben kullananlardan fikir almak istedim
Reson1 sevgidolu_ailem hayir biz olcturduk cikan değerlere gore aritma suyu kireci 0.2 küsürlü birseydi hazir sular yüksek olanlarda düşük olanlarda vardi hepsini tek tek denedik fuska yine deger olarak iyidi ama
sevgidolu_ailem Borankus bakalım yarın veririm artık açınca ben bakarım tadına beğenmezsem vermem bende zaten
Elmaliturta_ Biz eve de fuska damacana alıyoruz abone olduk yani hepimiz ondan içiyoruz ilk defa duyuyorum 2 gün diye. Öyleyse nasıl olacak..🙄