sevgidolu_ailem Bu sudan kullanan var mı açıldıktan sonra 2 gün içinde tüketilmesi mi gerekiyor bebeğime daha yeni suya başlayacağım iki günde bitmez nasıl oluyor
Faray sevgidolu_ailem bilmiyordum 2 günde tüketilmesi gerektiğini, hepsini içmesi zaten mümkün değil ki, küçücük şişeler ama üstünde mi yazıyor
01_210820 sevgidolu_ailem öyle birşey yok canım kızım doğduğun dan beri kullanıyorum mama da yapıyorum zaten mama içiyor mama ardına bir çay kaşıgı veriyorum
Rengin sevgidolu_ailem inanın normal sudan hiçbir farkı yok. Gıda mühendisi arkadaşım ve doktorumuzdan onaylı bilgi. Kendi içtiğiniz suyu verin dedi bize. Kaynatmayın bile dedi kaynatınca yararlı olan ne varsa gidiyormuş. İlk günden beri damacanadaki devam 😂
Adelim Kaynamıs ılımıs su mantıklı yada normal ıçme suyu bu fuska yı anlayamıyorum bır turlu bu kadar ayrıntıya takılırsak yandık
Reson1 Adelim Bende ilkin öyle düşünüyordum taki eve aritma taktirana kadar ölçüm yaptık fuska bu zamana kadar diger markalar icerisinde en temiz kirecsiz olani degeri görmeniz gerekiyordu tabi aritma suyu ondan daha iyi
sevgidolu_ailem Faray e bebek sayfasında görmüştüm sanki ama şişede yazmıyor olsa yazması gerekirdi dimi
sevgidolu_ailem nickimikili tamam teşekkür ederim e bebek sitesine baktım şimdi orda niye öyle yazıyo acaba gün içerisinde tüketilmesi gerekir diyo buzdolabında 3 gün yazıyo Faray
sevgidolu_ailem 01_210820 şuan 5 buçuk aylık daha yeni su vericem bir çay kaşığı yeter mi günde kadar verilir
sevgidolu_ailem Reson1 ben hazır su taraftarı değilim de bu su içerik olarak iyi olduğu için almak istedim daha iyidir diye düşündüm evimizde arıtma da var ama ne biliyim sizce bebek suyu daha mantıklı değilmi arıtmaya göre
01_210820 sevgidolu_ailem mama yiyorsa her mama yediğinde bir iki çay kaşıgı veriyorum dördüncü adayız biz ama sen fazla verebilirsin büyümüş maşallah
Reson1 sevgidolu_ailem hayir biz olcturduk cikan değerlere gore aritma suyu kireci 0.2 küsürlü birseydi hazir sular yüksek olanlarda düşük olanlarda vardi hepsini tek tek denedik fuska yine deger olarak iyidi ama
nickimikili sevgidolu_ailem sonuçta su canım bu ph seviyesi farklı sadece bozulacak hali yok e bebek sitesinde tüm içeceklere yazmıştır aynısını
sevgidolu_ailem Rengin kaynatma su faydalı değil evet ben sadece kısa süreliğene aldım iki paket devamlı değil evimizde arıtma var zaten
Nrnfth sevgidolu_ailem Biz kendimizde fuska iciyoruz ama kizima cam sisede aliyorum 6.aydan beri iciyo 2günde bitmesi gerektigini duymadim hic
sevgidolu_ailem Nrnfth e bebek sitesine bakabilirsiniz orda yazıyo doğrudur evet mantıksız zaten su alt üstü ben kullananlardan fikir almak istedim
Nrgs sevgidolu_ailem kullandık ama hiç öyle bir şey görmedim en nihayetinde su, 2 günde bitmeyince bozulacak hali yok ya bir sorun olacağını sanmıyorum ben