pitircik2019 bizim doktorumuz 2 yaşa kadar kullanıcaz d vit demişti. Gecen goturdum kontrole Şuan kış ayı hastalık ayları , dışarı cıkıp günes gormuyor oldugu icin bi süre daha kullanalım dedi. 26 aylık hala 3 damla veriyorum günde yada gün aşırı. Balık haftada 3 kez tükettiği icin takviye kullanmıyoruz. Ama başlamayı düşünüyorum.