Kışın genelde sadece bebeklere değil yetişkinlere bile d vitamini kullanın der doktorlar kızımın 19 olması gereken d bir değeri 18,2 idi bize kullanmaya devam dedi zaten kış her halükarda kullanın dedi doktor, ayrıca ben ayriyeten d vit kullanmadım easyfishoil içinde vardı hem balık yağı hem d vit bı arada almış oldu, 6 ay önceye kadar çok düşüktü çünkü iyi yükselmis çok şükür