huzunkovankusu ben çok memnunum eşim eczanede çalışıyor en iyisinin o olduğunu söylüyor pişik yokkende arada kullanıyorum 3 aylık oğlum 1 kere pişik oldu o da bezi kalmamıştı farklı marka kullandım ve krem kullanmadım o yüzden onun haricinde hiç olmadı