Selamlar, oğlumun poposunda sivilceli pişikler var ve baya fazla. Kıpkırmızı şu an. Çok fena bi halde sert sert elime geliyor temizlerken 😔 Sudocrem kullanıyorum ama hiç faydasını görmedim.. Bana önerebileceğiniz bir şey var mıdır? Alerjimiz de var aynı zamanda