Yoncalya ya bir şey söyleyeceğim de burada uygun değil şimdi 😀
4 ay oldu sezaryen ile doğum yapalı, hiç korse de kullanmadım, diyette yapmadım, üstüne süt olsun diye yiye durdum, sonra geçen bir olayda kendimden tiksindim gerçekten de, hem spora başladım hem korse siparişi verdim hemen, şişe şişe de su içiyorum 🤦🏼♀️
kilo başa bela gerçektende.
ben de inceciktim, ne giysem harika oturuyordu, ama doğum yaptım yapalı hâlâ hamilelikten kala taytları giyebiliyorum sadece.