Yoncalya Merhaba güzel anneler yamuna korse alacağım belimin ölçüsü şuan 78🙄 s benden 69-75 cm yazıyor m beden 75-81 yazıyor şimdi ben s almayı düşünüyorum çünkü 3cm var ama olmaz diyede korkuyorum kullanan annelerimiz bu konuda yardımcı olabilirse çok mutlu olucamm💕 birde sizce askılımı askısız mı?
Alyask Yoncalya s alabilirsin . Benımde aldığımda bedenim M idi s almıştım güzel toparlıyor askısız latex kullandım ben gayet memnunum askılı kıyafetlerın içinde belli olur dıye almamıştım
Egelim Yoncalya ben de az önce beden tablolarına göre sipariş verdim, m beden verdim ben, zaten son Kopçaya gelene kadar kullanmama gerek kalmaz artık diye düşünüyorum :)
Alyask Yoncalya evet , biraz zorlanırsın başta ben eşime taktırıyorum yatmadan asla takamazsın adamın parmakları çürümüştü takacam dıye . Dedıgım gibi sıkıntı olmaz s al hem beden düştükçe yeni almazsın malum fıyatı.. en kötü xs✌️
Betim Yoncalya hayır :-) ben de yeni aldım çünkü arayıp bilgi de almıştım esneyen bir korse değil demişlerdi haklılarmış :-) ben l beden aldım daha ilk kancadayım giyerken o kadar zorlandım ki ilk giymemde eşim yardım etti 😬ben de kararsızdım m mi alayım acaba diye ama iyiki l almışım dedim arada 2 cm vardı benim de ☺️☺️
Annebalisi Yoncalya Bende kullandım aynı sizin gibi arada çok az bi fark vardı ama ben küçüğünü almayı tercih ettim uzanarak taktım korseyi ter içinde kaldım ama girdim içine 1 hafta sonra ikinci kopçaya geçmiştim bile o yüzden bence S alın🙂
Egelim Yoncalya beden daraldıkça kopça da ilerliyor, en baştan sona kadar, 3 kopça diye biliyorum, zaten benim de o kadarcık fazlalığım var, uçup gitmeye niyetim yok, fazlalık gitsin razıyım 😀
Annebalisi Yoncalya Yok askısız kullandım ben. Sizde biraz zorlanırsınız belki ilk başta ama uzanarak giyinebilirsiniz. Ben nefesimide tutmuştum 😂😂
Yoncalya Egelim ben artık kafama takmaya başladım eskiden hiç takmazdım çünkü hiç bu kadar kilo almadım😂 ah hormonlar ah hormonlar