Emirin_Annesi10 benim kızımda 57 günlük ben de ilk zamanlar gece kalkıp yatakta oturuyodum, güya süt sağıyorum zannediyorum kendimi🙈 Kızım 8 gün yenidoğan yoğun bakımda kaldı süt sağıp götürüyoduk. O dönem bende de bu tarz şeyler oluyodu. Şimdi kızım ağlayınca kalkıyorum emzirip uyuyoruz doktorumuz kilo alımı güzel olduğu için 5 6 saat kalkmazsa uyandırmayabilirsiniz demişti. Beslenmenizde problem yoksa siz de akışına bırakın yoluna giriyor her şey😇