Elzanesr Bebeginizin kilosu ile ilgili olduğunu zannetmiyorum tutmalarinin zira Benimkilerde 2500 Gr doğdu tam 36.haftada doğum oldu ve kuveze ya da yoğun bakıma girmedik yalnızca bakımları yapılması ve kontrolü olunması için 1 saat alındı yanımdan sonra da geri getirildi.Saglikla ilgili bir durum olmasa tutacaklarini zannetmiyorum yoğun bakımda ,bence haftasını bekleyin bebeklerinizin emin olun ki haftasından erken doğan her bebeğin çok özel bakıma ihtiyacı oluyor hele ki iki bebek birden olunca inanın çok zor..36.hafta genelde risklerin azaldığı ve bebeğin dış dünyaya adaptasyonun daha kolay saglanabildigini biliyorum ..Az kalkış zaten annesi yakında kavusacaksiniz bence endişe etmeyin