Yarın tam 4aylık olucaz 10 gündür tamamen degişti düzenimiz mama içmedi mamayı değiştirdik biberonu değiştirdik olmadı ek gıdaya başladık yavaştan çok zor geçiriyoruz bu ayı gelmeden 4.ay belli etti zaten gece yarım saatte uyanıyo delirmemek elde değil sürekli sabır cekiyorum geçecek diyorum zaten kolik bi bebek çok yoruldum a dostlar 🤦🏽♀️