4 ay 9 günlüğüz bu zamana kadar zor bi bebekti aşırı gazlı hala daha tam anlamıyla bitmiş değil ama 3,5dan sonra vücudumu taşıyamaz oldum maalesef.😞😞 Emmiyo, uyumuyo, uyusa tekrar kalkıyo, gündüz uykusu zaten yok. Kendi başına asla durmuyo hoş yerde de durmuyo hep kucakta ve sürekli gezdirmem lazım durmayı da kabul etmiyo. Altını değiştiriyorum ağlıyo üzerini giydiriyorum ağlıyo tek sustuğu yer banyo sonrası yine çığlık😞 ama olsun bu günlerde geçer allahın izniyle çok şükür 🥰 bazen artık sabrım kalmadı diyorum bi gülümsediği zaman dünyalar benim oluyo ☺️