Asli1453 1papatya zorla vermeye çalışıyorum o zaman daha cok aglıyor ama gece güzel emiyor benim oglumd 4 aylık canım ne yapacaz bilmem
Ela2008 1papatya galiba çünkü bu kadar huzursuz değildi 3 aya girdigimizden beri böyle daha huzursuz 😰😢napcagımı şaşırdım
Deletedmom_29 Kayram2808 bence o kadar takmayın yani sadece sabahları oluyorsa dert edilecek bir durum değil